Spørgsmål og svar

FAQ

Shopping med os giver en sikker, nem og problemfri shopping oplevelse.

     * Gratis levering på udvalgte enkelte produkter.
     * Aktiv kunde rabat gives i kassen for tilbagevendende aktive kunder.
     * World wide shipping rådighed.
     * Hurtig og nem køb og betaling proces.
     * SSL sikret betaling.
     * 14 dages fuld returret og / eller udveksling mulighed for købte varer.
     * Alternativ betaling metodes til rådighed for dem, der ikke har kreditkort.
     * Engros køb til rådighed for store mængder ordrer.
     * Særlige orden og skræddersyede produkter og størrelser til rådighed på anmodning.

Alle de produkter, du ser, er til rådighed til at købe online, skal du blot klikke på det element, du ønsker at købe, skal du vælge den mængde af de forskellige produktgrupper muligheder der kræves, og klik på "tilføj til indkøbskurv".

Du kan derefter gå tilbage og tilføje yderligere produkter til din kurv eller "gå til kassen".

Checkout: Dens hurtige og nemme at udføre ordren både for nye og eksisterende kunder.

    1. Log ind på en eksisterende kunde-konto eller oprette en ny konto
    2. Vis For nærmere oplysninger, vælge shipping og betalingsmetode.
    3. Betalingsoplysninger og kontrol.
    4. Færdig.

\r\n

 

Vi tilbyder SSL sikret betaling med Visa og Mastercard mærkevarer kredit-og betalingskort.

Vi tilbyder også en bred vifte af alternative betalingsmidler metoder.

     * American Express-kort
     * Diners Club-kort
     * JCB Cards
     * Visa-kort
     * Mastercards
     * Discover Cards
     * PayPal Betalinger
     * Bankwire Transfeer
     * ECheck Betalinger

Det er meget sikkert at handle hos vores butik og sikkerhed er en høj prioritet hos alle betalinger sker på industri-standard Secure Sockets Layer (SSL) sikker betaling servere.

Alle de tilgængelige forhandlere og betaling udbydere er PCI DSS kompatibel og industristandard-Secure Sockets Layer (SSL) teknologi for at give mulighed for kryptering af kritisk følsomme oplysninger såsom dine kreditkort oplysninger.

Vi gemmer ikke dine kreditkort oplysninger, og vi har ikke adgang til at se eller gemme nogle af dine finansielle / betalingsoplysninger.

Faldt transaktioner kan være forårsaget af flere grunde:

     * Problemer med forbindelsen mellem betalings-gateway og bankerne sikre servere.
     * Forkert betaling med kreditkort oplysninger
     * Manglende passere svig skærmen.
     * Nogle kreditkort er slået til internet brug.

Hvis dit kreditkort er blevet afvist du kontakte vores kundeservice om alternative betalingsmetoder for din bestilling.\r\n

 

Fragt omkostninger er baseret på modtagerlandet og antal og vægt af indkøbte varer.

Anslåede fragt omkostninger:

     * Det anslås, at shipping omkostningerne for de enkelte produkter er vist på siden med produktoplysninger.
     * Det anslås, at shipping cost for hele ordren er vist i indkøbsvognen detaljerne side.

Faktiske fragt omkostninger:

     * Den faktiske fragtomkostninger sammen med ekspres muligheder vil blive vist i løbet af kassen.

Vi tilbyder gratis forsendelse på udvalgte individuelle produkter og også baseret på det samlede indkøb beløb.

     * Individuelle produkter, der har gratis forsendelse er præget af en gratis forsendelse ikon og tekst.
     * Gratis forsendelse baseret på din samlede ordre vil vise i indkøbsvognen, når din bestilling er højere end den nuværende gratis forsendelse tilbuds grænse.

Alle forsendelser sendes med anbefalet post og og kan spores online.

Hvornår de vil vise i jeres lande lokale postvæsen online tracking bliver bestemt af flere faktorer, herunder, hvis du har valgt udtrykkelig eller almindelig post, når de har indtastet i din landes grænser og er blevet registreret og behandlet af de lokale i landet postvæsenets .

BEMÆRK: For nogle lande pakker sendt med almindelig post ikke viser i online-tracking, indtil de er blevet leveret eller forsøgt leveret.

Registreret pakker kræver underskrift ved levering, og hvis du ikke er hjemme på tidspunktet for den forsøgte levering postbudet vil efterlade et notat anmoder dig om at afhente pakken på dit nærmeste posthus.

\r\n

I Danmark levers pakker av Post Danmark.

\r\n

For andre lande og at få flere oplysninger om levering metoder og sporing besøge vores Shipment Tracking Page Shipment Tracking Page...

Du har mulighed for at returnere din bestilling inden 14 dage efter modtagelsen.

Dette gælder ikke for produkter, der ikke kan returneres til hygiejniske grunde (lingeri og badetøj), og er blevet tætnet.

Bestil aflysninger skal ske via vores online retursystem, senest 7 dage efter levering af dine vare (r).

Når du har annulleret din bestilling og fået dit afkast oplysninger og tracking nummer (RMA) i online retursystem, skal varen returneres til den adresse, som bekræftede, at der i deres oprindelige stand, senest 14 dage efter modtagelsen.

De returnerte produkter er dit ansvar indtil de når frem til os.

For din egen sikkerhed, anbefaler vi, at du markerer den parcel som en gave, og at du bruger en leveringsservice, der forsikrer dig for værdien af varerne.

BEMÆRK: Vi accepterer ikke vender tilbage uden et RMA-nummer eller vender tilbage sendes med eventuelle omkostninger knyttet ved leveringen, vil de automatisk blive sendt tilbage tilbage til afsenderen.

Ja, vi tilbyder et Active Shopper Discount.

Denne rabat er anvendt på alle fremtidige ordrer baseret på dine tidligere ordre historie.

Så jo mere du har købt hos os jo højere man diskonteringssats på din næste ordre vil blive.

Du kan til enhver tid tjekke din nuværende diskonto på din konto info side.

Ja, vi tilbyder engros rabatter.

Vi tilbyder engros-og rabatter for større ordrer på anmodning.

Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice for yderligere informationer.

Ja, kan vi gøre skik og / eller skræddersyet mindre eller større størrelser på forespørgsel.

Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice for mere info.

Du kan bruge / indløse dit gavekort eller rabat kode i den detaljerede indkøbskurv side.

Du skal blot indtaste din kode i feltet nederst på siden og derefter klikke på "indløse"-knappen.

Den side vil genopfriske og din nye vogn alt med din rabat fratrækkes vil vise direkte i din indkøbsvogn.

Så hvordan kommer jeg igang med mit ønske liste?

Gå ind i produktet og klikke på den knap, der hedder "Tilføj til ønskeliste", virkelig sin så simpelt er det! Din ønskeliste er nu startet.

Fortsæt med at tilføje varer indtil Ønskeseddel indeholder alt, du har brug for. Hvis du ønsker at gemme din ønskeliste, du vil så være nødvendigt at "login" (hvis du allerede har en konto) eller "Opret en konto" (Hvis du ikke har en). Din Ønskeliste er nu permanent.

Ok .. Jeg har lavet min ønskeliste, hvordan mine venner adgang til det?

Vis din ønskeliste, og det vil blive klart. Du kan blot sende linket til en eller så mange af dine venner, som du vil bruge ønskeseddel send til en ven form.

Klik på min konto øverst på siden, næste vælge og klik på "Glemt password? Klik her."

Du vil derefter blive taget til du glemt din adgangskode side, hvor du kan hente din adgangskode ved at indtaste den e-mail adresse, du brugte til at oprette din konto og derefter klikke på knappen Fortsæt.

Din nye adgangskode vil blive sendt til din registrerede e-mail-adresse.

Klik på min konto øverst på siden og logge ind på din konto ved hjælp af din e-mail-adresse og din adgangskode.

Når du har logget ind vil du være i stand til at redigere alle dine kontooplysninger.

Det er normalt forårsaget af 1 af 2 mulige årsager.

1. Du brugte skrevet forkert eller brugt en ugyldig e-mail-adresse under registreringen / orden proces.

I sådanne tilfælde kontakte vores kundeservice, at oplyse dit navn, adresse, for nærmere oplysninger og en gyldig e-mail-adresse for at få den rettet problemet.

2. De e-mails er blevet fanget i din e-mail konti spamfiltre. (Dette er normalt tilfældet for dem, der bruger Hotmail, MSN eller AOL-e-mail konti)

I et sådant tilfælde tjekke din e-mail-konti spam-filter til e-mails fra os, og hvis du finder dem sørge for, at du markerer dem som ikke er spam og / eller tilføje dem til din e-mail-hvide liste.

Hvis du ikke er helt tilfreds med dit køb, skal du blot returnere det eller de elementer sammen med dit afkast trakking nummer (RMA) til os i deres oprindelige tilstand * inden 14 dage efter modtagelsen.

Vi vil udsende en tilbagebetaling eller udveksling af post til en anden størrelse / farve, hvis det foretrækkes. Lingeri og Swim Wear er ikke-retur til hygiejniske grunde.

Returnere eller bytte en vare procedure:

    1. Udfylde online-formularen afkast. Du vil herefter modtage yderligere information, returadresse for produktet (erne) og dit afkast tracking nummer (RMA).
    2. Returnere emne (r) til den fastsatte afsenderadressen oplyse dit RMA-nummer.

Produkt (erne) er dit ansvar, indtil den når frem til os.

For din egen sikkerhed, anbefaler vi, at du markerer den parcel som en gave, og at du bruger en leveringsservice, der forsikrer dig for værdien af varerne.

BEMÆRK: Vi accepterer ikke vender tilbage uden et RMA-nummer eller vender tilbage sendes med eventuelle omkostninger knyttet ved leveringen, vil de automatisk blive sendt tilbage tilbage til afsenderen.